Nápověda jak vyhledávat

Dzurillův NAKIT soutěží call centrum pro Chytrou karanténu 2.0, za 4 roky je ochotno dát až 197 milionů

Dzurillův NAKIT soutěží call centrum pro Chytrou karanténu 2.0, za 4 roky je ochotno dát až 197 milionů e-Gov call centrum

Státní podnik NAKIT, který má řídit „IT věci“ pomáhající při zvládání situace kolem nákazy koronavirem, na konci minulého týdne na svém profilu zveřejnil zakázku za téměř 200 milionů korun bez daně. Na tom by nebylo nic až tak divného, ale vzhledem k tomu, že je to zakázka “Zajištění operátorů call center pro projekt Chytrá karanténa“, lze se ptát na jediné: Proč až teď?

O trasování nakažených, obvolávání kontaktů z hygienických stanic a službách, které by mělo call centrum Chytré karantény řešit se mluví už řadu měsíců. V době začínající II. vlny nárůstu případů opět vypomohly firmy s velkými call centry jako ČEZ, Komerční banka, Česká spořitelna, Raiffeisenbank, Innogy, České dráhy a další. Celkově 576 operátorů vyřídilo přes 112 tisíc telefonátů. Na konci roku však byla tato spolupráce pozastavena s tím, že nejsou externí operátoři potřeba a státní zaměstnanci vše zvládnou sami. O 14 dnů později už bylo vše jinak a narychlo se v polovině ledna školili operátoři pro linku 1221.

Vedení NAKITu chce vysoutěžit dynamický nákupní systém (tedy okruh firem, kterým bude v následujících 4 letech zadávat dílčí zakázky) na zajištění externích operátorů call centra, podle vývoje situace kolem nákazy koronavirem. „ Veřejné zakázky budou uzavírané v rámci projektu Chytrá karanténa 2.0, který pro ministerstvo zdravotnictví, jakožto koncového uživatele, zajišťuje Zadavatel,“ uvádí se v zadávací dokumentaci zveřejněné na profilu NAKITu.

Termín pro podání nabídek je 19. 2. 2021 v 10:00 hodin. Předpokládaná hodnota je 196.882.489,- Kč bez DPH. (součet všech dílčích zakázek, které mohou být zadány).

„Služby budou poskytovány zpravidla od pondělí do neděle zpravidla od 08:00 hod. – 19:00 hod., vč. státních svátků (zpravidla režim 7×11). Služby budou poskytovány ve variantě „inbound“ (příchozí hovory – zahájení dle call scriptu, následná práce s knowledge base) nebo „outbound“ (odchozí hovory – zahájení dle call scriptu a postup podle rozhodovacího stromu, záznam získaných informací) prostřednictvím definované kapacity paralelně aktivních operátorů ve směnném provozu,“ uvádí se v popisu zakázky.

Minimálně 15 operátorů na jedné zakázce

Podle zadávací dokumentace je očekávaná minimální kapacita v rámci jedné dílčí zakázky 15 paralelně aktivních operátorů ve směnném provozu rovnoměrně pokrývajícím časový režim 7×11 po celou dobu trvání dílčí zakázky. „Očekávaný termín zahájení poskytování služeb je do týdne od podpisu smlouvy uzavřené na základě výsledku dílčí veřejné zakázky, v konkrétních veřejných zakázkách však může být stanoveno jinak,“ zní další upřesnění podmínek.

Účastnit se soutěže o dodávky v rámci DNS se může firmy, která prokáže realizaci nejméně tří významných zakázek v souhrnné hodnotě alespoň 10 milionů korun. „Spočívající v poskytovaní služeb call centra4 , kde je/byl prováděn odchozí telefonický kontakt zákazníků nebo veřejnosti a zpracování výsledků těchto činností do informačního systému („outbound“) a/nebo obsluha příchozích hovorů s řešením zákaznických požadavků v informačním systému („inbound“) pro jiný subjekt, než je on sám, která byla realizována po dobu alespoň 3 měsíců.“